طراحی وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی

وب سایت شرکتی

با توجه به پیشرفت روز افزون اینترنت و فراگیر شدن روز افزون تر آن جند سالی است که بستر مناسبی برای شرکت ها و موسسات تجاری، بازرگانی و خدماتی به منظور معرفی و عرضه کالاها و خدمات خود در بازار های جهانی فراهم آمده است که به هر جهت نسبت به روش های مشابه سنتی دارای برتری بوده، چنان که موسسات و شرکت ها با طراحی یک وب سایت اینترنتی خدمات قابل ارایه خود را در دنیای مجازی وب عریضه نموده و در یک سطح وسیع با دیگران به اشتراک می گذارند، که  ویژگی بارز این روش گستردگی سطح مخاطبان آن می باشد.وب سایت های شرکتی در واقع یک ژورنال آنلاین از شناسنامه، رزومه، نمونه کارها، فعالیت ها و خدمات قابل ارایه شرکت ها می باشند که به طور ۲۴ ساعته از تمام دنیا قابل دسترس هستند. گذشته از همه این ها امروزه داشتن یک وب سایت رسمی برای هرشرکت به امری ضروری و لازم تبدیل گشته که شاید کمتر شرکتی است که از این امر بی بره باشد.

 

طراحی وب سایت شرکتی

اما مهم ترین نکته بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت ها ابتدا جذب بازدیدکننده و سپس تبدیل بازدیدکننده به مشتری و خریدار می باشد که این امر نیازمند رعایت برخی اصول و قواعد در طراحی وب سایت می باشد در غیر این صورت با جذب بازدیدکنندگان اندک با شکست روبرو شده و در نتیجه وب سایت موفقی نخواهد بود. اکنون ببینیم یک وب سایت شرکتی موفق و تاثیر گذار باید چه ویزگی هایی داشته باشد؟

برای پاسخ به ای سوال ابتدا باید اهداف کلی سایت را مشخص نمود و این که هدف شرکت مورد نظر از راه اندازی این وب سایت چیست؟ ابتدا باید مشخص نمود که وب سایت بیشتر جنبه معرفی دارد یا جنبه ارتباطی؟ هدف اصلی فقط تبلیغ کالا و خدمات شرکت است یا اینکه جذب مشتریان و ارائه خدمات به آنها می باشد؟ با مشخص نمودن این موارد امکانات و بخش های لازم برای طراحی وب سایت در نظر گرفته می شود که بسته به نیاز های هر شرکت متفاوت می باشد. اما به طور معمول وب سایت های شرکتی دارای امکانات و بخش های زیر می باشند:

  • صفحه تماس با ما که شامل اطلاعات تماس از قبیل آدرس، تلفن، فکس و ایمیل می‌باشد
  • صفحه درباره ما که حاوی اطلاعاتی چون معرفی نامه و تاریخچه شرکت می‌باشد
  • صفحه محصولات ما، خدمات ما یا نمونه کارها و …
  • صفحه مربوط به پروژه‌ها و کارهای انجام شده و سوابق فعالیت شرکت
  • صفحه مربوط به امور نمایندگی و یا همکاری در فروش
  • صفحه پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان و بازدیدکنندگان
  • صفحه راهنمای مشتریان و راهنمای استفاده محصولات
  • صفحه سؤالات متداول به منظور رفع نیاز و پاسخگویی به کاربران
  • صفحه اخبار و تازه‌ها که جدیدترین تحولات شرکت را نمایش دهد
  • بخش پرسش و پاسخ و در صورت امکان پشتیبانی آنلاین
  • بخش نظر سنجی از کاربران و فرم ارتباط با ما
  • و همچنین گالری اسلایدر تصاویر و آلبوم‌ها

بعد از مشخص شدن اهداف سایت و امکانات و بخش های مورد نیاز می رسیم به برنامه نویسی و رعایت استانداردها در طراحی یک وب سایت شرکتی.

در زمینه استانداردهای برنامه نویسی و طراحی وب سایت قبلا در صفحه ویژگی های یک وب سایت استاندارد به طور مفصل شرح دادیم که این موارد به صورت پایه در طراحی انواع وب سایت باید در نظر گرفته شوند.

شما مدیران شرکت ها و موسسات تجاری به منظور مشاوره و طراحی وب سایت شرکتی خود از طریق تماس با ما با درساوب در ارتباط باشید.

مشاوره طراحی سایت