شیکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

حضور در شبکه های اجتماعی در نگاه نخست امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می گردد که لزوما گاهی به این شبکه ها سرزده و گهگاه نیز پستی منتشر کنیم. مهمترین موضوع در این بین بازخورد فعالیت ما توسط سایرین می باشد. و اینکه تا چه میزان در جذب دیگر کاربران و ایجاد تعامل با آنها موفق بوده ایم. چنانچه با همین سطح فعالیت بازتاب دلخواه و مؤثر حاصل شود ملالی نیست و موفق شده ایم که البته این امر از موارد نادر بوده و احتمال وقوع آن بسیار کم است. امروزه ضرب المثل “نابرده رنج گنج میسر نمی شود” در مورد شبکه های اجتماعی کاملا صادق است و بدون مشقت و پشتکار کسب موفقیت تقریبا غیر ممکن می باشد. دلیل آنهم حضور میلیونی کاربران در این شبکه ها و جوامع مجازی بوده که در حال تلاش بمنظور سبقت گرفتن از یکدیگر می باشند. حال خودتان قضاوت کنید، بدون تلاش اصولی و مستمر و عدم استفاده از تکنیک های نوین بازاریابی شانس موفقیت چقدر است؟